Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Захист прав споживачів у Ковелі: як дізнатися про порушення законодавства?

1
23:13, 28.09.2024
Захист прав споживачів у Ковелі: як дізнатися про порушення законодавства?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Як звичайний мешканець Ковеля, я купив товар, що не відповідає декларованим характеристикам і вирішив звернутися за допомогою до юриста. Які кроки мені потрібно підтримати для захисту своїх прав як споживача? Як дізнатися, чи порушено законодавство у моєму конкретному випадку? Чи можливо отримати компенсацію за завдані мені збитки? Шукаю адвоката (юриста, консультанта) у Ковелі, який спеціалізується на захисті прав споживачів і може надати професійну консультацію у цій справі.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
00:12, 29.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

У випадку придбання товару, що не відповідає декларованим характеристикам, варто скористатися захистом прав споживачів, який регулюється Законом України "Про захист прав споживачів". Ось кроки, які можуть бути корисними в цій ситуації:

1. **Перевірка документації**: Зберігайте всі документи, пов’язані з придбанням товару (чек, гарантійний талон, технічний паспорт тощо). Вони можуть знадобитися як докази.

2. **Звернення до продавця**: Спочатку зверніться до продавця з вимогою про усунення недоліків товару, заміну на товар належної якості, або повернення коштів. Згідно з статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на обмін товару неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки.

3. **Письмова претензія**: Якщо продавець відмовляється вирішити питання, направте йому письмову претензію. У претензії зазначте всі обставини справи, свої вимоги та терміни їх виконання.

4. **Оцінка відповідності товару законодавству**: Для визначення, чи дійсно товар не відповідає вимогам, можна звернутися до незалежної експертизи. Експертиза може встановити, чи є недоліки в товарі та їх причини.

5. **Звернення до Держпродспоживслужби**: Якщо продавець не реагує або відмовляється виконувати ваші вимоги, ви можете подати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

6. **Судове розв'язання**: Як крайній захід, можна звернутися до суду для захисту своїх прав. У позовній заяві варто вимагати відшкодування збитків, включаючи моральну шкоду, якщо така була завдана.

Щодо пошуку юриста у Ковелі, рекомендується звернутися до місцевих адвокатських об'єднань або юридичних фірм, які спеціалізуються на захисті прав споживачів. Ви можете скористатися інтернет-ресурсами або особистими рекомендаціями для пошуку кваліфікованого спеціаліста.

Отримання компенсації за завдані збитки можливе в судовому порядку. Згідно зі статтею 22 Цивільного кодексу України, споживач має право на відшкодування збитків у повному обсязі.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы