Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Запитання, чи можу я подати у суд за хамське ставлення до мене з боку водія автобусу

1
22:08, 20.03.2018
Запитання, чи можу я подати у суд за хамське ставлення до мене з боку водія автобусу
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
У Львові на АС-2 хотів придбати квиток на с.Дернів, при тому що часто оператори кажуть що такої зупинки немає деякі дають квиток на ближчу зупинку (с. Новий Став). В такому випадку доплачую водію за 1 зупинку при показі білету. 20,03 оператор на касі дав саме такий квиток, квиток показав водію, та на цей раз не доплачував за проїзд на зупинку дальше, так як не мав дрібних грошей, та й на касі чітко скаазав на дернів квиток, куди мені дали не дивився адже мав коробку у руках і було незручно коли доїхали до місця зупинки що на квитку водій уинив маршрут і голсно сказав "Новий став виходять", пройшло к-ка секунд та ніхто не рухнувся із місця, в результаті я зрозумів що це напевно був мій квиток, та сказав що я їду на зупинку дальше. Водій здійняв галас при тому що я ввічливо сказав, почав кричати що нікуди не їде поки я не вийду, та ні слова не сказав щоб доплатив, вийшов із маршрутки відкрив двері і зайшов в салон, підійшов до мене і почав кричати, із салону обізвалась жіночка і сказала щоб доплатив тай хай їде, я сказав що зоден та водій наче цього не чув і почав обзивати "долбойобом" та казав що вічно якась хуїта зіпсує настрій на кінець, при тому що я культурно відповідав і говорив до нього. Кол водій почав кричати більше я сказав щоб надв мені телефон власника маршруту або зателефонував на що він відмовився дзвонити чи давати інформацію, тоді я запитав його ініціали та він не сказав а лиш почав ричати, після чого я сказав що не вийду з маршрутки оскільки я їду у с. Дернів а він надати дані перевізника або звязатись з ним не хоче та везти відмовляється. В салоні почалався галаз і ще один на старий чоловік який сидів біля шофера почав кричати на мене, це впевненй був його знайомий або ближе. Тоді знову обізвалась жіночка із пропозицією доплатити, на що я сказав гаразд і дав водію гроші, він приніс решту та обізвав долбайобом ще раз і вурчав цілу дорогу. Після оплати мені вдалось дізнатись його ПІБ. Ще перед оплатою сказав що дам гроші коли буду виходити адже мав невеличку коробку яку тримав і було незручно, та він криком сказав що оплачують коли заходять а не виходять.

Запитання, чи можу я подати у суд за хамське ставлення до мене, та чи є такий закон що оплачувати за проїзд потрібно коли заходиш в автобус, а також можливо є стаття яка передбачає проїзд безкоштовно хоча б одному пасажиру(колись таке ніби було), або які ще статті були порушені проти мене?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:57, 20.03.2018
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Відповідно до законодавства України, ви маєте право на захист своїх прав як споживача послуг перевезення. Згідно з пунктом 10 статті 4 Закону України "Про захист прав споживачів", споживачі мають право на отримання послуг належної якості, а також на захист від недобросовісної поведінки з боку продавців чи постачальників послуг.

Щодо хамської поведінки водія, варто зазначити, що така поведінка може бути розцінена як порушення етичних норм обслуговування та може бути предметом скарги до керівництва транспортної компанії. Ви можете звернутися до відповідної транспортної компанії з письмовою скаргою, вказавши деталі інциденту. Якщо компанія не вживе жодних заходів, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав.

Що стосується оплати проїзду, законодавство України не містить чіткої вимоги щодо моменту оплати за проїзд (при посадці чи висадці). Це питання регулюється правилами перевезення, які встановлює перевізник. Рекомендується ознайомитися з цими правилами, які зазвичай доступні на офіційних сайтах транспортних компаній або на інформаційних стендах на автостанціях.

Щодо безкоштовного проїзду, законодавство України передбачає певні категорії громадян, які мають право на пільговий або безкоштовний проїзд, зокрема, відповідно до Закону України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії". Однак, ці пільги не стосуються загальних ситуацій, подібних до описаної вами.

Якщо ви вважаєте свої права порушеними, ви маєте право звернутися до суду на підставі статті 1167 Цивільного кодексу України, яка передбачає відшкодування моральної шкоди у разі порушення ваших прав. Проте, щоб суд задовольнив ваш позов, вам потрібно буде надати докази, що підтверджують факт порушення ваших прав та завданої вам шкоди.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы