Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Права Юлі на відшкодування шкоди від виробника товару

1
13:06, 15.10.2024
Права Юлі на відшкодування шкоди від виробника товару
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, Юля, купила новий телефон відомого виробника, але після короткого використання виявила, що він постійно перегрівається і вимикається. Магазин відмовляється приймати товар назад, а виробник не реагує на мої скарги. Чи маю я право вимагати відшкодування шкоди від виробника за вадливий товар? Які кроки мені потрібно підприйняти для захисту своїх прав у цій ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:22, 15.10.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У ситуації, що склалася, ви маєте право вимагати захисту своїх прав як споживач відповідно до законодавства України. Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на обмін товару неналежної якості або повернення коштів, якщо товар має істотні недоліки, які виникли з вини виробника.

Кроки, які вам слід вжити для захисту своїх прав:

1. **Письмова претензія**: Направте письмову претензію до магазину, в якому був придбаний товар. У претензії вкажіть наявні недоліки телефону, ваші вимоги щодо обміну товару або повернення коштів, а також додайте копії підтвердних документів (чек, гарантійний талон тощо).

2. **Експертиза товару**: Якщо магазин відмовляється задовольнити вашу вимогу, ви маєте право вимагати проведення незалежної експертизи товару для підтвердження його недоліків. Витрати на експертизу несе продавець (стаття 17 Закону "Про захист прав споживачів"), якщо буде встановлено, що недоліки виникли не з вини споживача.

3. **Звернення до виробника**: Якщо магазин не реагує, ви можете звернутися безпосередньо до виробника з вимогою усунути недоліки або повернути кошти. Це можна зробити шляхом направлення письмової вимоги на офіційну адресу виробника.

4. **Захист прав у суді**: У разі відмови задовольнити ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду. Згідно зі статтею 22 Закону "Про захист прав споживачів", споживач звільняється від сплати судового збору. Ви можете вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди у судовому порядку.

5. **Звернення до Держпродспоживслужби**: Паралельно ви можете подати скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів для перевірки дій продавця і виробника.

Важливо зберігати всі документи та переписку, що стосуються вашої справи, оскільки вони можуть знадобитися як докази у процесі розгляду вашої справи.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы