Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Некаственный телефон

1
15:24, 28.06.2014
Некаственный телефон
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Доброго дня.30 квітня 2014 року я купила у інтернет магазині
мобільний телефон „LENOVO ” A706 (чорний), вартістю 1763 грн.
Товар я отримала через НОВУ ПОШТУ в повному комплекті та з усіма необхідними документами. Гарантія передбачала якісну роботу проданого телефону протягом одного року.
Вдома я виявила що телефон неналежної якості: не приймає вхідних дзвінків та не працює сенсор. 08 травня придбаний телефон був прийнятий від мене по гарантійному талоні в сервісному центрі для виявлення причини несправності. Встановлена причина несправності - материнська плата не читає сім картки та неробочий сенсор.
Ремонт приладу своєчасно виконаний не був (18 днів знаходився в ремонті). В період з 30 квітня – я знаходжусь без телефону. Працівники сервісного центру видали мені Акт на компенсацію вартості виробу або повернення коштів оскільки запчастини,які вони замовили у виробника вчасно не прийшли.
За просьбою менеджера інтернет магазину - я вислала через УкрПошту заказним листом з повідомленням про отримання, пакет документів (Акт ,оригінал гарантійного талону та копію товарного чеку .)
Через 3 дні мені прийшло повідомлення з пошти,що магазин отримав листа. Працівники магазину сказали,що потрібно перевірити Акт на валідність і впродовж тижня мені повернуть кошти або новий телефон.На даний час пройшло вже 16 днів з моменту отримання працівниками сервісного центру документів. На мої неоднократні заявки з питаннями про стан вирішення моєї проблеми через функцію « Обратная связь» () – відповіді ніхто не надає. Спроби вирішення питання по телефону закінчується словами: «Почекайте хвилинку» - в результаті я чекаю 5 хв.безрезультатно слухаючи гудки та витрачаючи кошти на дзвінки. Жодного разу мені не передзвонили, хоча при кожному моєму дзвінку обіцяють передзвонити. Відношення персоналу до мене як споживача – непрофесійне. Через два дні намагань зв язатись з працівниками інтернет магазину,мені нарешті відповіли через функцію « Обратная связь».Пообіцяли вернути гроші. Пройшло вже 4 дні-знову мовчать.
Порадьте як дальше діяти… Можна подавати на магазин до Суду щодо відшкодування моральної та матеріальної шкоди?

На період вирішення ситуації у Судовому порядку Чи можу я висилати Укрпочтою письмового заказного листа з вимогою надання мені (з доставкою) телефону аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі (абзац другий частини сьомої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 10.01.2002 р. № 2949-III) .

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:17, 30.06.2014
Консультирует юрист: Юрист сайта ЮК

Доброго дня,

Надішліть на адресу магазину письмову вимогу про розірвання договору купівлі-продажу та повернення вартості неякісного товару (строк повернення коштів не повинен перевищувати 7 днів , ч. 3 ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів"). Вкажіть, що у разі не повернення коштів у строк, визначений Вами, звернетеся до суду з позовом про стягнення цих коштів та неустойки за увесь період прострочення виконання зобов'язання.

Якщо не буде результату, то дійсно звертайтеся до суду.

Щодо надання телефону аналогічної марки на час вирішення справи у суді, то звичайно таку вимогу також можете заявляти, однак це правило треба було застосовувати ще коли здавали телефон у ремонт (оскільки це прямо передбачено у Законі України "Про захист прав споживачів"). Якщо зараз продавець ухиляється від будь-якої відповідальності, то мало ймовірно, що надасть Вам новий телефон, оскільки Ви можете його залишити у себе замість неякісного назавжди.

Будуть ще якість додаткові питання пишіть на сайт, обов'язково допоможемо.

______________
Щоб отримати юридичну консультацію - напишіть своє питання на сайті!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы