
мобільний телефон „LENOVO ” A706 (чорний), вартістю 1763 грн.
Товар я отримала через НОВУ ПОШТУ в повному комплекті та з усіма необхідними документами. Гарантія передбачала якісну роботу проданого телефону протягом одного року.
Вдома я виявила що телефон неналежної якості: не приймає вхідних дзвінків та не працює сенсор. 08 травня придбаний телефон був прийнятий від мене по гарантійному талоні в сервісному центрі для виявлення причини несправності. Встановлена причина несправності - материнська плата не читає сім картки та неробочий сенсор.
Ремонт приладу своєчасно виконаний не був (18 днів знаходився в ремонті). В період з 30 квітня – я знаходжусь без телефону. Працівники сервісного центру видали мені Акт на компенсацію вартості виробу або повернення коштів оскільки запчастини,які вони замовили у виробника вчасно не прийшли.
За просьбою менеджера інтернет магазину - я вислала через УкрПошту заказним листом з повідомленням про отримання, пакет документів (Акт ,оригінал гарантійного талону та копію товарного чеку .)
Через 3 дні мені прийшло повідомлення з пошти,що магазин отримав листа. Працівники магазину сказали,що потрібно перевірити Акт на валідність і впродовж тижня мені повернуть кошти або новий телефон.На даний час пройшло вже 16 днів з моменту отримання працівниками сервісного центру документів. На мої неоднократні заявки з питаннями про стан вирішення моєї проблеми через функцію « Обратная связь» () – відповіді ніхто не надає. Спроби вирішення питання по телефону закінчується словами: «Почекайте хвилинку» - в результаті я чекаю 5 хв.безрезультатно слухаючи гудки та витрачаючи кошти на дзвінки. Жодного разу мені не передзвонили, хоча при кожному моєму дзвінку обіцяють передзвонити. Відношення персоналу до мене як споживача – непрофесійне. Через два дні намагань зв язатись з працівниками інтернет магазину,мені нарешті відповіли через функцію « Обратная связь».Пообіцяли вернути гроші. Пройшло вже 4 дні-знову мовчать.
Порадьте як дальше діяти… Можна подавати на магазин до Суду щодо відшкодування моральної та матеріальної шкоди?
На період вирішення ситуації у Судовому порядку Чи можу я висилати Укрпочтою письмового заказного листа з вимогою надання мені (з доставкою) телефону аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі (абзац другий частини сьомої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 10.01.2002 р. № 2949-III) .
Уважаемый специалист!
Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!
Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.
Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.
Ответьте на вопрос (ваша консультация):
Уважаемый пользователь!
Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!
Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.